Konkurs plastyczny "4 Pory Roku Lipy"-realizacja zajęć w ramach projektu „Klasa z drewna ” 30.11.2023

Jesienną porą, w październiku odbył się w naszej szkole konkurs plastyczny "4 Pory Roku Lipy". Celem konkursu było zachęcenie uczestników do artystycznego wyrażenia piękna zmieniających się pór roku związanych z drzewem lipowym. Konkurs zorganizowano w ramach projektu „Aleja Lipowa- pszczela oaza” organizowanego w ramach konkursu „Klasa z drewna” którego środki pochodzą z Funduszu  Leśnego, którego dysponentem jest Dyrektor Generalny Lasów Państwowych.

Konkurs skierowany był do uczniów klas I-III. Uczestnicy zostali zaproszeni do przedstawienia swojego widzenia czterech pór roku drzewa lipowego, uwzględniając różnorodność kolorów, form i atmosfery związanej z tym drzewem.

Uczestnicy mieli za zadanie wykonać prace plastyczne, które ukazywałyby lipę w różnych porach roku – wiosną, latem, jesienią i zimą. Zastosowanie różnych technik, takich jak malowanie, rysunek czy prace przestrzenne, było mile widziane.

Wszystkie prace konkursowe były przepiękne, kreatywne i niesamowite. Jury musiało podjąć bardzo trudne decyzje przyznając miejsca za tak wyjątkowe prace.

Wyniki przedstawiają się następująco:

 

I miejsce ex aequo:

  • Kowalska Wiktoria
  • Łotocka Agata
  • Wdowikowski Mateusz

 

II miejsce ex aequo:

  • Zarzecki Mikołaj
  • Mikołajew Mateusz

 

III miejsce ex aequo:

  • Szyporta Antoni
  • Rzempowska Hanna

 

Chcielibyśmy wyrazić podziękowania dla wszystkich uczestników, ich rodzin, sponsorów nagród oraz jury za wkład w organizację konkursu. Wasza pasja i zaangażowanie sprawiły, że wydarzenie było wyjątkowe.

Konkurs "4 Pory Roku Lipy" nie tylko ukazał różnorodność talentów w dziedzinie sztuki, ale także podkreślił istotę przyrody w naszym życiu codziennym. Mamy nadzieję, że to wydarzenie stanie się inspiracją do dalszego promowania sztuki, ekologii i Lasów Państwowych w naszej społeczności.

 

NA GÓRĘ
  • Serdecznie witamy na stronie internetowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamiennej. Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej naszej placówki.

Title